Łączna liczba wyświetleń

8 maj 2015

LALKI - DAMY cz.3

Kolejne moje damy

 Uzupełniłam zielone damy bo poprzednie już mi wybyły :)























     

      
  jeszcze jedna dama
 


Czerwony Kapturek



Różowa dama

 Cała moja kolekcja



Części z których powstały lalki

podstawki na których stoją lalki, usztywnione są Ługą i suszone na styropianowych stożkach














korpus zrobiony z drutu, owiniety wełną, włochaty drucik na ręce i nic nie trzeba wypychać

łaczymy ręce z korpusem przyszywając je do kołnierza i dalej obrabiamy korpus





parasolka, kapelusz i torebka
 




 







spódniczka



tułów, podstawka i ubranko

bluzeczka dla Czerwonego Kapturka


kapturek













spódniczka                                                                                                              

12 komentarzy:

  1. Super pomysł! Urocze, tak jak i poprzednie Twoje laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lale. Właśnie takimi laleczkami powinny bawić się dziewczynki. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Starsze dziewczynki moga nawet tworzyć takie lale :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Śliczne te lalki są, przypominają mi te porcelanowe, takie eleganckie, dla dam do kolekcjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to są takie bardziej kolekcjonerskie lalki i ładnie wyglądają w grupie.Miło mi,że się podobają.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka ozdoba domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prze piękne laleczki ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń